این گروه تحقیقاتی شامل دانشمندان دانشکده ایالتی Gunma of، مرکز اداره بهداشت در دانشگاه امپریال، و مرکز آموزش بینالملل دانشگاه کیوشو است.
آنها از یک فرآیند اسکن مغزی که magnetoencephalography نامیده میشد استفاده کردند و برای استفاده در کودکان سفارش داده شدند. در طی این فرآیند، کودکان برای اندازهگیری میدانهای مغناطیسی مغز خود کلاهخود بر سر داشتند. در نیمکره چپ و ناحیه گیجگاهی میانی که در نیمکره چپ نیمکره چپ قرار گرفتهاست، پیش از این به لحاظ ساختاری برای پردازش زبانی دارای اهمیت بودهاست. محققان یک صدای زنانه را بازی کردند که با صدای ژاپنی صحبت میکردند، “نه،” که معمولا باعث تبادل ارتباطی بین مادر و کودک میشود. این کلمه با صداهای متفاوت تکرار شد، هر یک برای استفاده از معانی احساسی متفاوت، از منفی تا خنثی کردن مثبت، تکرار شد.
هنگامی که کودکان به صدای تکراری گوش میدادند، دانشمندان طولموجهای تولید شده را ثبت کرده و آنها را با طولموجهای معمولی تولید شده در افراد بدون اختلال طیف اوتیسم مقایسه کردند. تفاوت بین این دو تولید میدان عدم تطابق مغناطیسی نامیده میشود و به طور معمول نشاندهنده به رسمیت شناختن تغییر از مجموعهای از تحریک ثابت است.
پژوهشگران تفاوتهای قابلتوجهی را در دو منطقه field میدان مغناطیسی متمایز یافتند که اولین آنها در کودکان بسیار کوچک بودند. کودکان مبتلا به ASD میدان های عدم تطابق مغناطیسی بسیار کمتری را در ناحیه زمانی عالی برتر نسبت به کودکان در حال توسعه داشتند. با این حال، کودکان مبتلا به ASD و توسعه زبان به تاخیر افتاده، میدان های عدم انطباق مغناطیسی بیشتری را در ناحیه زیر پیشانی پایینتر از کودکان و کودکان مبتلا به ASD دارند که رشد زبان را به تاخیر انداختهاند.
” در حوزه روانپزشکی کودک فعلی، تشخیص اختلال رشد تنها با ویژگیهای رفتاری [ the ] و سابقه رشد آنها انجام میشود، در حالی که شاخص هدف بیولوژیک گنجانده نشده است. Yoshimura گفت: ” اهمیت ویژگیهای فردی از جمله شاخصهای فیزیولوژیکی و بیولوژیکی اخیرا به رسمیت شناخته شدن سطح جهانی برای درک درمان و مراقبت مناسب به دست آمدهاست.
محققان در نظر دارند تا به تحقیق در مورد شاخصهای فیزیولوژیکی و زیستی در کودکان خردسال با اختلالات رشدی با سیستم magnetoencephalography customized child برای ارزیابی عملکرد مغز به روش یک کودک ادامه دهند.
Yoshimura گفت: ” هدف نهایی ما ساخت آیندهای روشن و روشن برای همه کودکان است. ما امیدواریم که کودکان مبتلا به ASD به درستی براساس ویژگیهای رفتاری و ویژگیهای زیستی [ یک ] در مراحل اولیه تشخیص داده شوند و پشتیبانی و درمان مناسب را مطابق با هر ویژگی مغزی جداگانه دریافت کنند.”
مهارتهای استتار اجتماعی دختران ممکن است تاخیر یا جلوگیری از تشخیص اوتیسم را به تاخیر بیندازد
مطالعه شواهد را به رشد باور و رشد این باور میافزاید که ابزارهای بالینی فعلی نمیتوانند در زنان نمایش اوتیسم را ثبت کنند.
مبدا:
سیستم بهداشت ملی Children’s
خلاصه:
به نظر میرسد که دخترانی که اوتیسم دارند، به نظر میرسد که بیشتر از پسران با انجام وظایف روتین مثل برخاستن و پوشیدن یا حرف زدن کوچک، تلاش میکنند، حتی زمانی که گروه مطالعه برای برآورده کردن معیارهای تشخیصی اولیه بالینی در بین دو جنس نرمال شده باشد. یافتهها به شواهد رو به رشد نشان میدهند که دختران مبتلا به اوتیسم ممکن است علائمی را متفاوت از پسران نشان دهند، و برخی از مشکلات اجتماعی که توسط زنان مبتلا به اوتیسم تجربه میشوند، ممکن است در طول ارزیابیهای بالینی ماسک بزنند.
منبع سایت علم روز