محققان میگویند که این خط از تحقیقات قول دادهاست که چگونه انواع مختلف سلول مغزی ارتباط برقرار کنند تا مدار کارکرد را شکل دهند و این که چگونه این فرآیند ممکن است در اختلالات مغزی خاصی مختل شود .
درک مکانیزمهای مغز در جوانی
یافتهها ممکن است به توسعه درمانهای جدید برای عصبانیت شدید اطلاع دهند .
۲۲ اکتبر ۲۰۱۸ - بههنگامسازی علمی
محققان در یک مطالعه با سرمایه NIMH ، تفاوتهایی را در نحوه واکنش مغز جوانان کجخلق نسبت به سرخوردگی شناسایی کردهاند . یافتهها ، که در نشریه روانپزشکی آمریکا منتشر شدهاند، میتوانند مسیرهای جدیدی را برای توسعه درمان کودکان و نوجوانان با عصبانیت شدید فراهم کنند .
این که آیا باید زودتر از همیشه بیدار شود و یا از او خواسته شود نمایش تلویزیونی مورد علاقه خود را خاموش کند ، گاهی اوقات همه کودکان عصبانی میشوند . با این حال ، برخی از کودکان more از دیگران هستند و تمایل فزایندهای به تجربه خشم و ناامیدی در مقایسه با همسالان خود دارند . کودکان مبتلا به شدید مزمن میتوانند مشکلات مهمی از جمله در خانه ، مدرسه ، و با همسالان خود تجربه کنند . آنها همچنین تمایل به داشتن نرخهای بالایی از خدمات مراقبتهای بهداشتی ، بستری شدن ، و تعلیق مدرسه دارند و احتمال بیشتری وجود دارند که اضطراب و اختلالات افسردگی را گسترش دهند .
درک بهتر فرآیندهای فیزیولوژیکی که این زودرنجی را تحتتاثیر قرار میدهند برای هدایت توسعه روشهای درمانی برای این مشکل رایج است . محققان ، از جمله افرادی که از بخش s مربوط به dysregulation و علوم عصبی ، دکتر الن Leibenluft ، به وسیله تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) برای اندازهگیری فعالیت مغزی ۱۹۵ جوان ( در سنین ۸ تا ۱۸ سال با سطوح مختلف کجخلقی ) استفاده کردند ، در حالی که آنها بازی توجه کامپیوتری را انجام دادند. این بازی برای تقلید از نوع of که گاهی در زندگی روزمره خود تجربه میکنند طراحی شدهاست و از آنها خواسته میشود رفتار خود را تنظیم کنند - به عنوان مثال ، زمانی که از کودک خواسته میشود بازی ویدئویی را متوقف کند و تکالیف خود را آغاز کند. شرکت کنندگان بازخورد دریافت کردند ( برخی از آنها ناامیدکننده بود ) .
هدف ما درک این مساله است که مغز کودکان چگونه به رویدادهای ناامید کننده واکنش نشان میدهد و این تفاوت بین کودکان کجخلق و non چگونه است . ون لینگ Tseng ، محقق دکترا در the و مولف اصلی این مطالعه توضیح داد که به طور خاص ، برخی از کودکان ممکن است به سختی به کاری ادامه دهند که آنها احساس سرخوردگی میکنند و این میتواند برای آنها هم در خانه و هم در مدرسه دشوار باشد . “
محققان دریافتند که پس از سرخوردگی ، کودکان با سطوح بیشتری از عصبانیت ، فعالیت عصبی بیشتری را در ناحیه قدامی - striatal مغز که درگیر تنظیم توجه ، مهار ، کنترل ضربه و پاداش و بازخورد هستند ، نشان دادند .
” ما فکر میکنیم که این ممکن است به این دلیل باشد که مغز کودکان عصبانی ” باید سختتر کار کند ” تا زمانی که ناامید میشود کار کند . دکتر Tseng گفت : ” این بویژه برای بچههای کوچکتر با عصبانیت صادق است . “
نتایج مشابه هم برای پسران و هم برای دختران بود و بدون توجه به اینکه آیا بچهها دارو مصرف میکردند و یا اختلالات مورد توجه قرار میگرفتند ، یکسان بودند . این حقیقت که دارو هیچ تاثیری بر عملکرد مغز در طول ناامیدی ندارد پیشنهاد میدهد که داروهای فعلی برای درمان بیماریهای روانی مثل اختلال اختلال خلقی و اختلال کمتوجهی بیشفعالی - - که هر دو اغلب با نشانههای زود رنجی شدید وجود دارند - ممکن است مدار عصبی مربوط به عصبانیت و دلخوری را هدف قرار ندهند .
این یافتهها حاکی از آن است که درمانهای جدید برای زود رنجی ضروری هستند . دکتر Tseng افزود : ” تلاشهای مداخله ممکن است شامل استراتژیهایی باشد که به کودکان خشمگین کمک میکنند تا با احساسات منفی و برانگیختگی ناشی از سرخوردگی مقابله کنند . پس از آن ، کودکان بهتر خواهند توانست توجه خود را به تمرکز بر روی کار در دست معطوف کنند .”
منبع سایت