دکتر سارا Karalunas : ۲۴ : ۰۱.۹۵۳ بنابراین چیزی که ما از این مطالعه میبینیم این است که تغییر شناختی قابلتوجه در ADHD علاوه بر تغییرات احساسی که قبلا ً در مورد آن صحبت کردیم ، نشان میدهد که این تفاوتها در رشد شناختی در طول زمان علامت مشخصه افتراقی را پیشبینی میکنند . این چیزها از علایم پایه و یا از حافظه کار پایه قابلپیشبینی نیستند . بنابراین همه گروهها به همان اندازه دچار اختلال شدند ، و it’s تنها با نگاه کردن به ارزیابیهای مکرر در طول زمان که ما میتوانیم این مسیر خط سیر را تشخیص دهیم ، پیشرفت سریع در شناخت را نشان میدهد و همچنین بهبود سریع در علایم آنها را نشان میدهد . و واقعا ً، یکی از مهمترین چیزها در اینجا تمرکز بر روی الگوهای سطح گروه است . بنابراین اگر ما بتوانیم به این گروههای تشخیصی نگاه کنیم ، واقعا ً منجر به نتیجهگیریهای اشتباه در مورد نقش حافظه کار و رخ دادن what’s در ADHD میشود .
دکتر سارا Karalunas : ۲۴ : ۴۸.۸۳۵ ، فقط چند نظر ، به طور کلی نظرات کلی و سپس در مورد جایی که بعد از این تحقیق در مورد آن صحبت میکنیم صحبت میکنیم . بنابراین اول از همه ، من فکر میکنم ، یکی از takeaways مهم برای من از کاری که ما سعی کردیم تا کنون انجام دهیم این است که امکان توسعه طرحهای تشخیصی جایگزین یا توپولوژیها با استفاده از ترکیبی از این روشهای خوشهبندی اکتشافی و اعتبار سنجی خارجی امکان پذیر است . بنابراین با استفاده از انواع ویژگیهای ورودی در یک روش اکتشافی برای شناسایی زیرگروه کودکان در یک گروه تشخیصی ، یا حتی در داخل یک جمعیت به طور گسترده . و بعد نگاه کردن به چیزی که این گروهها به ما میگویند که ما میتوانیم آن را فقط با نگاه به تشخیص ، چه به صورت مکانیزمهای بیولوژیکی یا به جلو برای پیشبینی بالینی بدانیم . ارتباط هر دامنه خاص به احتمال زیاد با توجه به اهداف متفاوت است . بنابراین it’s نگفت که ناهماهنگی احساسی مهمترین چیز است ، یا عدم تجانس شناختی مهمترین چیز است . این به آن چیزی است که شما میخواهید پیشبینی کنید . در این مورد ، فرد علایم را بهتر پیشبینی کرد و دیگری چیزهایی در مورد نقص و شروع اختلالات comorbid جدید پیشبینی کرد .
دکتر سارا Karalunas : ۲۵ : ۴۸.۶۱۵ اهمیت این دامنهها به احتمال زیاد در سراسر توسعه متفاوت است ، و برای ما گام بعدی این است که واقعا ً شروع به ادغام این چیزها کنیم . بنابراین به جای تمرکز به روی احساسات و شناخت به طور جداگانه در مورد نحوه تعامل آنها ، که البته ، چگونه چیزها در دنیای واقعی کار میکنند . و ما این کار را با استفاده از روش EAG انجام میدهیم ، که در آن ما به پاسخ children’s به محرکهای احساسی در زمینه یک کار شناختی نگاه میکنیم و پیدا کردن پاسخ آنها به این چیزها ، هم واکنشپذیری اولیه و هم واکنشهای متعاقب آن ، واقعا ً به آن گروه پروفایل عاطفی که آنها در آن هستند بستگی دارد . بسیار خوب . یک تشکر سریع از آزمایشگاه من و تمام کارکنان . تعدادی از افرادی که به این تحقیقات ، سرمایهگذاری ، که من حدس میزنم از NIMH ، و سپس همه بچهها و خانوادهاش که در این تحقیق شرکت کردند ، کمک کردهاند . جولیا ، اگر شما چند تا سوال دارید، خیلی خوشحال میشوم .
جولیا Zehr : ۲۶ : ۳۸.۲۱۳ بله . ما چند سوال داریم . بنابراین یک سوال این است که چگونه حافظه کار میکند - - اگر بتوانید در مورد حافظه کار و تفاوتهای جنسیتی در ADHD صحبت کنید .
دکتر سارا Karalunas : ۲۶ : ۵۲.۵۲۵ آ . به طور خلاصه ، به جز برای یافتههای ما ، ما شاهد هیچ تفاوت در توزیع جنسیتی در این زیرگروه متفاوت خواهیم بود . بنابراین بحث در مورد این که آیا به خصوص دختران با ADHD ( به طور خاص ) ممکن است نیاز به داشتن پروفایل های severe جدیتر و اختلالات شناختی جدیتر داشته باشند تا به این ترتیب تشخیص داده شود ، و دلایل گوناگونی در هر دو نوع of وجود دارد و ممکن است درست باشد . اما حداقل برای نتایج خاص ما ، ما شاهد تفاوت در توزیع پسرها و دختران در مسیرهای مختلف توسعه نیستیم .
منبع سایت