“رابی ویلیامز ” ( ویلیامز ): هر کدام از شرکت کنندگان سوالات دیگری دارند ؟ اگر اینطور است ، لطفا ً از قبل احساس آزادی کنید و وارد جعبه پرسش - و پاسخ ( پاسخ ) شوید . خوب ، خوب ، چون به نظر میرسد که سوالات دیگری وجود داشته باشد ، میخواهم بگویم که اکنون از شما بسیار متشکرم و برای ارائه کارهای بزرگی که همه شما در اطراف ظرفیتسازی تحقیق انجام دادهاید ، و به خصوص برجسته کردن مرکز مشارکتی که NIMH حامی آن بودهاست ، تشکر میکنم . ما واقعا ً از تمام کارهای سخت که همه شما انجام دادهاید تقدیر میکنیم . شنیدن درباره فعالیتهای ظرفیتسازی و نیز فعالیتهای مراکز دیگری که در گروه شما بودند ، بسیار عالی بود .
همانطور که قبلا ً اشاره کردم ، این webinar و webinars قبلی ما در دفتر NIMH برای تحقیق درباره نابرابریها در وب سایت بهداشت روانی جهانی پست خواهند شد . من مایلم از موسسه ملی بهداشت ، گروه Bizzell و OneSource برای حمایت از سریهای webinar و logistics تشکر کنم . برنامه نهایی سلامت روانی جهانی ما فردا ، چهارشنبه ، ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷ ، از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ : ۳۰ صبح به وقت شرقی آمریکا خواهد بود . حالا دوست دارم آن را به عملگر webinar ، Roxanna ، برگردانم تا today’s webinar را ببندم .
اشلی اسمیت ، دکترا ، برنده بازیهای المپیک ۲۰۱۷ - دقیقهای ۲۰۱۷
۱ سپتامبر ۲۰۱۷
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
> > ASHLEY اسمیت : همه ما دوران جوانی را به یاد داریم … زمانی که همه چیز رخ داد بسیار احساسی و روزمره مانند صحبت کردن در کلاس و تلاش برای ایجاد یک دوست جدید فوقالعاده استرس زا و تحریککننده بود .
به نظر میرسد که کمی اضطراب اجتماعی برای اغلب نوجوانان کاملا ً طبیعی است … با این حال ، برخی نوجوانان وجود دارند که در آنها ترس از ارزیابی منفی منجر به اجتناب و گاهی خروج از تعاملات اجتماعی روزمره میشود .
برای جلوگیری از این مشکلات ، it’s مهم است که ما درک کنیم که نوجوانان چگونه با سطوح مختلف تعاملات اجتماعی و اجتماعی تعامل دارند .
برای انجام این کار ، از تصویر برداری عصبی به منظور بررسی این که چگونه مغز نوجوان به اطلاعات اجتماعی پاسخ میدهد ، استفاده میکنیم .
با استفاده از کلاسهای شبیهسازی شده ، ما نوجوانان را متقاعد کردیم که اطلاعات ارزیابی را از سایر دانش آموزان دریافت خواهند کرد و تصاویری از مغزشان را گرفتند در حالی که آنها هم بازخورد مثبت و هم منفی دریافت کردند .
در حالی که ارزیابی ارزیابیهای انجامشده، روابط معنیداری بین سن و اضطراب اجتماعی در مناطق به طور گسترده در یادگیری و به یاد آوردن اطلاعات اجتماعی و احساسی پیدا کردیم .
به طور خاص ، قشر مخ بزرگ ، هیپوکامپ و caudate را نشان میدهد.
در این نمودار ، شما میتوانید مشاهده کنید که نوجوانان دارای سطوح پایین اضطراب اجتماعی ، تعامل بیشتری را نشان میدهند و یا از آن استفاده میکنند، از این مناطق زمانی که بزرگتر هستند .
از سوی دیگر ، نوجوانان با اضطراب بالاتر فعالیت کمتری را با سن کم نشان میدهند .
به طور شگفتانگیز ، این الگوها زمانی وجود دارند که نوجوانان بازخوردهای مثبتی از سوی دانشجویانی دریافت میکنند که همیشه با آنها مهربان هستند و زمانی که بازخورد منفی غیرمنتظره از سوی دانشجویانی دریافت میکنند که گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات معنا میدهند .
در نگاه اول این دو رویداد متضاد هستند ، یکی بسیار مثبت و دیگری بسیار منفی .
اما هر دوی این نوع بازخورد شامل تجربیات بسیار احساسی برای اغلب نوجوانان میشود .
بنابراین با فرض این که این رویدادها در emotionality مشابه هستند ، پس دادههای ما نشان میدهند که در طی تجربیات اجتماعی بسیار عاطفی ، معمولا ً نوجوانان در حال توسعه ، یادگیری عاطفی و مناطق حافظه را تا حد زیادی با سنین بالاتر درگیر میکنند، در حالی که نوجوانان بسیار عصبی در سنین بالاتر از بین میروند .
به طور مهمی ، این الگوها بیان میکنند که emotionality ، به جای ظرفیت تنها ، میتواند مکانیزمی باشد که از طریق آن اضطراب و توسعه برخورد میکند .
درک تاثیر سن و شدت بیماری بر پردازش اجتماعی به اطلاع از برنامههای پیشگیری و درمان برای نوجوانان نگران اجتماعی کمک خواهد کرد .
منبع سایت