روش نمونهگیری در این پژوهش , طرح بلوکهای کامل تصادفی با سه تکرار بود . مواد و روشها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی دو گروه کنترل و کنترل انجام شد . این کار به چیزی شبیه به کلینیکهای درمانی در هر وضعیت , دو زن مراقبت کننده - کودک در هر کلینیک و سپس دو ارایهدهنده خدمات در هر درمانگاه میرسد .
معیارهای ورود و خروج ما برای مراقبان این بود که آنها باید حداقل سه سال سن داشته باشند و یا مسنتر - ما این مداخله را به زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه میکنیم - و اینکه آنها باید مراقبت کننده اولیه یک کودک بین سالهای ۷۶ تا ۱۰ ساله باشند . ما اطلاعات متنوعی از کودک , خانواده , مراقبت کننده و سپس فرآیندهای سازمانی جمعآوری میکنیم . اقدامات کودک - ما واقعا ً عملکرد و عملکرد را هدف قرار میدهیم و مراقبت کننده , پاسخگو اصلی این اطلاعات است . ما همچنین اطلاعاتی درباره فرآیندهای خانواده و مراقبت جمعآوری میکنیم . در ادبیات , شواهد گستردهای وجود دارد مبنی بر این که افسردگی و استرس از طرف مراقبت کننده با جذب اصول والدینی همراه است که این برنامههای آموزشی مدیریت والدین , و همچنین رابطه دوطرفه بین سلامت روان والدین و کودک وجود دارد . ما در طول زمان نگاهی به افسردگی و استرس مراقبین میاندازیم . ما به طور خاص روی شیوههای فرزندپروری , از جمله ارتباط خانوادگی , نقشها , مسئولیتها - و اهدافی که مری پیش از این اشاره کرد - و همچنین حمایت خانواده متمرکز شدهایم . ما به ارتباط درک شده درمان و فرآیندهایی که در ادبیات ظهور یافتهاند به عنوان حیاتی برای تعامل و استفاده مداوم از خدمات و نیز پیامدها نگاه میکنیم .
در نهایت , ما به اقدامات عرضهکننده نگاه میکنیم . ما به این نگاه میکنیم که ارائهکنندگان چگونه شیوههای مبتنی بر شواهد را میبینند , و درک و عقاید آنها درباره شرکت در مراقبت خانواده محور , و مواجهه آنها با تجربیات مختلف نظارتی و نظارتی و نحوه تعامل آنها با آنها .
این مطالعه توسط چندین فرضیه هدایت میشود . فرضیه اول این است که کودکانی که در مشارکت ورزشی شرکت میکنند , دچار مشکلات رفتاری و افزایش عملکرد در طول زمان نسبت به خدمات معمول هستند . دوباره , همانطور که مری اشاره کرد, این در خدمت مطالعه تکرار از دوره قبل است . اما ما همچنین علاقمند به بررسی وضعیت تیم - به - plus - تیم هستیم , و معتقدیم که کودکان در آن شرایط بیشترین میزان تغییرات را در پیامدها نشان خواهند داد , به طوری که هر دو رفتار و عملکرد را در طول زمان نشان میدهند .
ما همچنین دوباره به آن چهار rs و دو ss نگاه میکنیم و به دنبال وزن یا تاثیر این متغیرها بر روی پیامدها هستیم . فرضیه ما این است که استرس , روابط و قوانین - آنها گواه تاثیر بیشتری بر پیامدهای کودک در طول زمان نسبت به بندهای باقی مانده و ss - پشتیبانی , مسئولیتها و ارتباطات محترمانه هستند. فرضیههای زیر با هدف بررسی عوامل سازمانی موثر بر استفاده پایدار از شیوههای مبتنی بر شواهد در کلینیک مورد بررسی قرار میگیرند . ~~~ فرضیه ما این است که اگر رهبری در حمایت از این نوآوری در کلینیک خود قرار داشته باشد , ما قصد داریم به طور قابلتوجهی بر پیادهسازی و یکپارچگی در مقایسه با عوامل دیگر مانند آمادگی عمومی برای پذیرش و یکپارچهسازی تاکید کنیم .
منبع سایت