حالا میخواهم کمی درباره میزهای اطلاعات یک ، دو ، و سه ، که مربوط به بخش پسزمینه برنامه T۳۲ هستند ، صحبت کنم . جدول ۱ دادههای عددی مربوط به دپارتمان و برنامههای بین ادارهای که در T۳۲ شما شرکت دارند را فراهم میکند . همان طور که قبلا ً گفته شد ، و احتمالا ً دوباره آن را ذکر خواهیم کرد [ خنده ] ، این مهم است که اطلاعات را از هر جدول داده در بدنه برنامه شما خلاصه کند . به جای گفتن ” مراجعه به جدول X ” برای مثال و ارایه هیچ متن ، ما شما را تشویق میکنیم که دادهها را از یک جدول خلاصه کرده و در نتیجه جنبههای کاربردی شما را برجسته کنند . یک مثال با استفاده از دادههای جدول ۱ این است که شما میتوانید یک خلاصه عددی را در بخش پسزمینه قرار دهید ، که به بررسی کنندگان در محیطی که در آن آموزش پیشنهادی رخ میدهد ، از جمله تعداد اعضای هیاتعلمی و اطلاعات در مورد تعداد سوابق و مدارک در بخش مشارکت . این اطلاعات برای بررسی کنندگان مفید است ، زمانی که آنها در حال ارزیابی این موضوع هستند که آیا برنامه پیشنهادی ، حجم بحرانی کارآموزان و هیاتعلمی مورد نیاز برای موثر بودن را دارد .
جدول ۲ به اختصار اطلاعات مربوط به دانشکده آموزشی را که پیشنهاد شدهاست ، خلاصه میکند . این اطلاعات به reviewers کمک میکند تا توزیع این هیاتعلمی را با تعدادی از عوامل مرتبط ارزیابی کنند : درجه هیاتعلمی ، وابستگی دپارتمانی ، و حوزه پژوهش . نقش یا نقشهای ایفا شده توسط اعضای هیاتعلمی در the پیشنهادی نیز در اینجا خلاصه شدهاست . و همچنین به اطلاعات مربوط به سوابق نظارت شده نیز توجه خواهید کرد و این به داوران اجازه میدهد تا تجربه این هیاتعلمی را در تسهیل پیشرفت کار پزشکان و بعد از آن ارزیابی کنند . جدول ۳ اطلاعات مربوط به بودجه فدرال فعلی و سایر پشتیبانی مربوطه را فراهم میکند . Reviewers به سطح کنونی حمایت از آموزش تحقیقی مربوط به این T۳۲ و ارزیابی میزان مشارکت اعضای هیاتعلمی پیشنهادی در دیگر برنامههای T۳۲ نگاه خواهد کرد . اطلاعات میتواند در ارزیابی کیفیت محیط آموزشی سازمانی شما و تعیین تعداد موقعیتهای آموزشی که باید اعطا شود ، مفید باشد . توجه داشته باشید که اطلاعات مورد نیاز تنها محدود به جوایز NIH نیست ، بلکه شامل انواع دیگر جوایز آموزشی نیز میشود . در روایت ، ما پیشنهاد میکنیم که سطح پشتیبانی آموزشی در موسسه خود را خلاصه کنید . ما شما را تشویق میکنیم که در مورد مواردی که در آن دادهها در جدول ۳ پیشنهاد میکنند ، بین faculty پیشنهادی و جوایزی که در این جدول فهرست شدهاند ، همپوشانی قابلتوجهی وجود داشته باشد . برای مثال ، مورد برنامههای T۳۲ پیش از دکترا را در نظر بگیرید . یک T۳۲ موجود که بطور بالقوه در جدول ۳ نشانداده شدهاست میتواند در طول سالها یک و دو دوره از آموزش ابتدایی را پشتیبانی کند . The پیش از دکترا ، ممکن است پیشنهاد کنید ، می توان تنها از آموزش پیشرفته قبل از دوره دکترا پشتیبانی کرد . در این مورد ، هیچ overlap وجود ندارد . متصدی پذیرش شما را به عنوان متقاضی برای توضیح این گونه موارد در روایت ، یا شاید با اضافه کردن میز به شما معرفی میکند .
حالا به بخش B میرویم ، برنامه برنامه ، و با مدیریت برنامه شروع میکنیم . مدیریت برنامه و ساختار و ساختار سازمانی برنامه پیشنهادی ، عناصر اصلی این بخش هستند . به طور معمول ، مدیر برنامه آموزشی یک محقق ثابت در حوزه آموزش تحقیقات است و هم رهبری علمی و هم اجرایی را به the ارایه میدهد و تلاشهای کافی در اختیار دارد تا برنامه T۳۲ را هدایت کند . ما توصیه میکنیم که مدارک حمایتی در این بخش مربوط به این نقاط را در بر داشته باشید . برنامههای T۳۲ ممکن است چندین pis یا همکار داشته باشند . برای مثال ، اگر یک برنامه T۳۲ به دنبال ادغام دو رشته باشد ، ممکن است دو مدیر برنامه وجود داشته باشند که نشاندهنده دو حوزه انضباطی هستند .
منبع سایت