Christianson گفت : ” آنچه که فرد در چنین وضعیتی انجام میدهد بستگی به تعدادی از عوامل از جمله رابطه بین interactants ، سنین ، ایمنی در محیط ، و ظرفیتهای ذاتی همدلانه ، دارد .
Christianson گفت که تیم او از تکنیکهای علوم اعصاب برای بررسی مبنای زیستی برای شناخت اجتماعی با این امید استفاده میکند که ما میتوانیم بهتر درک کنیم و با افرادی که شرایطی را با cognition اجتماعی مانند اوتیسم یا شیزوفرنی مشخص میکنند ، رفتار کنیم .
این تحقیق توسط بنیاد ملی علوم ، موسسه ملی بهداشت روانی و بنیاد مغز و رفتار تامین شد . علاوه بر Christianson ، مقاله به وسیله استادیار روانشناسی مورین Ritchey ، دانشجوی دکترای و دانشجوی دکترای افتخاری دانشگاه Morgan M مورد بحث قرار گرفت . راجرز - کارتر ، استادیار تحقیق خوان ای . Varela و دانشجویان دوره لیسانس ، کاترین بی . Gribbons ، آن اف . پیرس ، و مورگان تی . McGoey .
Christianson گفت که یافتهها مرحله را برای بررسی دقیق مدارات مغز تنظیم میکنند که با همکار میکنند تا پاسخ را به اطلاعات عاطفی اجتماعی هماهنگ کنند با این امید که چنین تحقیقاتی منجر به درمان بهتر افراد با شرایطی شود که شناخت اجتماعی aberrant مثل اوتیسم یا شیزوفرنی است .
به طور خاص ، آزمایشگاه Christianson بررسی نواحی مغزی که ورودی را از قشر منزوی دریافت میکنند بررسی خواهد کرد تا مشخص شود که آیا این مسیرها برای تعاملات با افراد استرس زا ضروری هستند یا خیر.
چگونه ممکن است دانش آموزان مبتلا به اوتیسم از طریق کالج حمایت شوند ؟
مبدا :
اسپرینگر
خلاصه :
سی سال پیش ، برای یک دانشآموز مبتلا به ASD نادر بود که وارد کالج شود . اما در طول دهههای گذشته ، پیشرفت زیادی در تشخیص و آگاهی ASD در کودکان صورتگرفته است . حال ، با ارائه درمانهای موثر ، آنهایی که متوسط یا بالاتر از متوسط تواناییهای ذهنی هستند در دانشگاهها ثبتنام میکنند .
سی سال پیش ، برای یک دانشآموز مبتلا به ASD نادر بود که وارد کالج شود . اما در طول دهههای گذشته ، پیشرفت زیادی در تشخیص و آگاهی ASD در کودکان صورتگرفته است . حال ، با ارائه درمانهای موثر ، آنهایی که متوسط یا بالاتر از متوسط تواناییهای ذهنی هستند در دانشگاهها ثبتنام میکنند . با این حال ، کالج چالشهایی جدید برای این دانشجویان و همچنین برای پرسنل پشتیبانی از کالج ، و جمعآوری و تحلیل تجارب دانشجویان با ASD در موفقیت آنها اساسی است . در حال حاضر ، یک موضوع خاص برای پرداختن به تجربیات دانشجویان ASD در مجله Springer’s از اوتیسم و اختلالات رشد منتشر شدهاست .
تنها در ایالاتمتحده ۵۵۰، ۰۰۰ کودک مبتلا به ASD وجود دارند که طی دهه آینده به بزرگسالی تبدیل خواهند شد و انتظار میرود که حدود ۴۵ درصد از این بزرگسالان نوظهور در سالهای آتی در یک مدرسه ، کالج ، یا مدرسه فنی / فنی ثبتنام کنند .
این گرایش امیدوارکننده است ، زیرا تکمیل درجه پس از متوسطه ، یک پیشبینیکننده مهم از نتایج مثبت بزرگسالان در جمعیتهای ASD است ، بر احتمال اینکه یک فرد قادر به یافتن شغل ، کسب استقلال مالی ، و زندگی مستقل باشد ، تاثیر میگذارد . با این حال ، دانش آموزان مبتلا به ASD در مقایسه با دانشجویان از جمعیت عمومی ( ۵۲.۴ درصد ) و افراد دارای معلولیت ( ۴۰.۷ درصد ) احتمال کمتری دارند .
موضوع ویژه ” تجربه کالج برای دانش آموزان مبتلا به ASD ” شامل مقالاتی است که موضوعات مربوط به تجربیات مربوط به خود را از دانشجویان کالج با ASD ، اکتشافات prevalence و موضوعات زیربنایی ، بینش والدین به روشهایی که در آن دانش آموزان ASD میتوانند پشتیبانی شوند ، و همچنین بررسی برنامههای مبتنی بر شواهد برای دانشجویان کالج با ASD ، و بحث درباره گزینههای پشتیبانی نوظهور .
منبع سایت علم روز