مقالات در این مساله خاص به بدنه ارزشمند ادبیات اضافه میشود که نتایج افراد دارای asd را که در سالهای آینده در آموزش پس از دبیرستان آغاز کردهاند بهبود خواهد بخشید .
زبان در مدارهای مغزی که انسانها را میسازد
منبع :
مرکز پزشکی دانشگاه جرج تاون
خلاصه :
اغلب ادعا میشود که انسانها زبان را با استفاده از مولفههای مغز یاد میگیرند که به طور خاص به این هدف اختصاصیافته اند . در حال حاضر, شواهد جدید به شدت نشان میدهد که زبان در واقع در سیستمهای مغزی که برای اهداف دیگر و حتی انسانهای پیش از وجود استفاده میشود , آموخته شدهاست .
اغلب ادعا میشود که انسانها زبان را با استفاده از مولفههای مغز یاد میگیرند که به طور خاص به این هدف اختصاصیافته اند . در حال حاضر , شواهد جدید به شدت نشان میدهد که زبان در واقع در سیستمهای مغزی که برای اهداف دیگر و حتی انسانهای پیش از وجود استفاده میشود , آموخته شدهاست .
این تحقیق نتایج تحقیقات متعدد را با مشارکت کلی شرکت کنندگان ترکیب میکند . این برنامه نشان میدهد که کودکان زبان مادری خود و بزرگسالان را یاد میگیرند .
مایکل تی . food sci .
هم چنین این سیستمهای مغزی در حیوانات یافت میشوند - - برای مثال , موشها زمانی از آنها برای پیدا کردن یک ماز استفاده میکنند . ” هر تغییری که این سیستمها ممکن است از زبان حمایت کنند , این واقعیت است که آنها نقش مهمی در این توانایی حیاتی انسان ایفا میکنند . “
این مطالعه مفاهیم مهمی دارد که نه تنها برای درک زیستشناسی و تکامل زبان و چگونگی یادگیری آن , بلکه برای اینکه چگونه یادگیری زبان را میتوان بهبود بخشید , هم برای یادگیری زبان خارجی و هم برای افرادی که دارای اختلالات زبانی مانند اوتیسم , نارساخوانی , یا تکلم هستند ( مشکلات ناشی از آسیب مغز مانند سکته ) را دارد .
یافتههای پژوهش حاکی از آن است که یادگیری زبان در دو سیستم مغزی خوب بررسی شدهاست .
نتایج نشان داد که چقدر خوب در به یاد آوردن کلمات یک زبان مرتبط با یادگیری در حافظه اخباری هستیم , که ما از آن برای به خاطر سپردن لیست خرید و یا به یاد آوردن چهره راننده اتوبوس یا چیزی که برای شام خوردیم , استفاده میکنیم .
توانایی گرامر , که به ما اجازه میدهد کلمات را براساس قواعد زبان ترکیب کنیم , الگوی متفاوتی را نشان میدهد . توانایی دستوری کودکان در فراگیری زبان مادری به شدت با یادگیری در حافظه رویهای همبستگی دارد که از آن برای یادگیری تکالیف مانند رانندگی , دوچرخهسواری و یا نواختن ساز موسیقی استفاده میشود . در بزرگسالان , یادگیری زبان خارجی با حافظه اخباری در مراحل اولیه یادگیری زبان همبستگی دارد , اما در مراحل بعد با حافظه رویهای ارتباط دارد .
این همبستگیها بزرگ بودند و به طور مداوم در میان زبانها دیده میشدند .
این یافتهها دارای کاربردهای وسیع تحقیقاتی , آموزشی و بالینی هستند .
منبع سایت علم روز