جولیا Zehr : ۰۶ : ۰۶ : ۴۴.۵۴۳ همانطور که قبلا ً گفتم ، هدف از این webinar تاکید بر نقش محوری of در چارچوب RDoC است . speakers ما نمونههایی از چگونگی درک آسیبشناسی روانی را از دیدگاه بعدی ارایه خواهند کرد و چندین روش آنالیز کار آنها را بهبود میبخشد . از طریق هر صحبت ، خواهید دید که چگونه عدم تجانس اختلالات مختلف ، بینش مهمی را در مکانیزمها و مسیرهای neurodevelopment فراهم میکند ، همچنین درک ما از خطرات و راههای بالقوه برای مداخلات و درمانهای جدید را افزایش میدهد . با این مقدمه کوتاه ، من صحنه را به سه سخنران مان تبدیل میکنم . ما شما را تشویق میکنیم که با استفاده از دکمه Q & A در پنجره زوم خود سوال کنید . شما میتوانید این کار را در هر زمانی انجام دهید . ما باید برای یک یا دو سوال در پایان سخنرانی زمان داشته باشیم ، و پس از انجام همه مذاکرات ، یک دوره طولانیتری از پرسش و پاسخ خواهیم داشت . همچنین میتوانید سوالات خود را در طی یا بعد از صحبت با آدرس ایمیل روی صفحه خود ارسال کنید . بنابراین اولین سخنرانی دکتر سارا Karalunas خواهد بود که با ما در مورد استفاده از ناهمگونی رشدی برای پیشبینی نتایج بالینی در ADHD صحبت خواهد کرد .
[ سکوت ]
دکتر سارا Karalunas : ۰۸ : ۱۵.۹۶۵ عالی . از این مقدمه بسیار متشکرم . امیدوارم که همه بتوانند اسلایدها را اینجا ببینند . بنابراین ، همانطور که جولیا گفت ، I’m در مورد استفاده از ناهماهنگی رشدی برای پیشبینی نتایج بالینی در ADHD ( ADHD ) صحبت میکند . اشتباه کردید . هیچ تضاد منافع یا disclosures برای گزارش دادن ندارم . فقط یک نکته سریع در مورد تشخیص اختلال کمتوجهی بیشفعالی . بنابراین ADHD یک اختلال رایج ، مزمن و ناقص است که با نشانههای بیتوجهی ، بیشفعالی و یا هر دوی این چیزها مشخص میشود . و تشخیص برای بسیاری از دلایل کاملا ً بحثبرانگیز است ، اما حداقل به این دلیل که، درست مانند همه تشخیصهای DSM ، it’s واقعا ً براساس این علایم سطح سطحی بدون درک روشنی از آنچه که این نشانهها را برای کودکان مختلف با این اختلال ایجاد میکند ، استوار است . هم چنین ، دوباره ، درست مانند همه مقولههای تشخیصی DSM ، ADHD از مشکلات مرتبط با ناهمگونی تشخیصی رنج میبرد . به این ترتیب ، حتی در نمایشهای علامت نیز ، ناهمگونی قابلتوجهی وجود دارد . برخی از کودکان ممکن است بیشتر به نشانهها توجه داشته باشند و برخی دیگر دچار نشانههای هیجانی بیش از حد هایپر اکتیو هستند . مسیر علائم برای کودکان نیز به طور گسترده در سراسر توسعه متفاوت است . بنابراین چیزی که میبینیم این است که برای برخی از کودکان مبتلا به این اختلال ، آنها به تجربیات مداوم و مداوم در طول زندگی خود ادامه میدهند . برای دیگر کودکان ، شما شاهد کاهش نشانهها در سنین بلوغ ، با برخی حتی دستیابی کامل به بهبودی کامل از زمانی که در سنین بلوغ و یا اوایل بزرگسالی هستند ، و سپس همه چیز بین آنها . و یکی از مسائل این است که ما واقعا ً میدانیم که چه چیزی آن تفاوتها را در تغییرات علائم نشان میدهد .
دکتر سارا Karalunas : ۰۹ : ۵۹.۰۳۱ There’s همچنین ناهمگونی قابلتوجهی در گروه تشخیصی در دیگر ویژگیهایی که با ADHD مرتبط هستند ، دارد . بنابراین چیزهایی مثل حالتهای روانی و یا اختلالات اضطراب ، مشکلات اجتماعی ، مشکلات مربوط به روابط همتا ، مشکلات یادگیری ، همگی بین کودکانی که همه معیارهای اختلال کمتوجهی بیشفعالی دارند ، تفاوت دارند . و این عدم تجانس تشخیصی ، پیشبینی مسیر بالینی برای هر کودک را بسیار دشوار میکند . بنابراین وقتی بچهها و خانوادهها را در کلینیک میبینم ، میتوانم به آنها بگویم که برخی از بچهها این اتفاق خواهند افتاد و برخی از بچهها ممکن است این اتفاق بیفتد . اما چیزی که والدین واقعا ً میخواهند بدانند این است که “چه اتفاقی برای فرزندم رخ میدهد ، فرزند individual ؟ ” و این سوالی است که ما واقعا ً فقط باید در این نقطه به خوبی پاسخ دهیم . “
منبع سایت