بنابراین همه تحقیقات که قصد دارند در مورد امروز صحبت کنند بر توصیف بهتر این ناهماهنگی در گروه تشخیصی ADHD تمرکز دارند ، با هدف نهایی اینکه قادر به درک مکانیزمهای درک بهتری از این تفاوتها هستند ، و همچنین توانایی ما برای پیشبینی بالینی آنچه که مسیر بالینی آنها قرار خواهد داشت ، را بهبود میبخشد . و I’m به دو مثال مختلف درباره حوزههای مختلف صحبت میکنند که در آن ناهمگونی و رویکردهای متفاوتی برای توصیف آن میبینیم ، تا یک نوع ایده از دامنه کاری که انجام میدهیم را ارایه دهیم .
دکتر سارا Karalunas : ۱۱ : ۱۶.۸۶۶ اولین نمونه از این موضوع صحبت کردن در مورد ناهمگونی احساسی در ADHD است . علایم عاطفی و اختلالات عاطفی در این اختلال ، رایج هستند . آنها عادت داشتند بخشی از نوع اصلی دوره تشخیصی را داشته باشند که ADHD به عنوان اختلال عملکرد حداقل مغزی در مدتی قبل تصور میشد . آنها روش خود را از روی معیارهای تشخیصی هستهای به کار بردهاند . در حال حاضر نشانههایی مبنی بر این که ما برای تشخیص اختلال اختلال استفاده میکنیم ، شامل هر گونه اشارهای به مولفههای احساسی و یا عاطفی میشود . به عبارت دیگر ، ما میدانیم که بسیاری از کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی مشکلات عاطفی و عاطفی را تجربه میکنند . منظورم این است که ، در حال رشد ادبیات در مورد نقش irritability مزمن به عنوان یک نوع احساس هیجانی است که ممکن است هم در اختلال کمتوجهی بیشفعالی برای درک مسیر بالینی برای کودکان ، و سپس به طور گسترده در گستره کلی از دستههای تشخیصی DSM مهم باشد . بنابراین ما فکر میکنیم که این حوزه ممکن است برای درک what’s ها ، حداقل با برخی از کودکان مبتلا به تشخیص اختلال کمتوجهی بیشفعالی ، مهم باشد . بنابراین ما میخواستیم بفهمیم و ناهماهنگی احساسی را شناسایی کرده و این کار را انجام دهیم ، ما بر روی معیارهای خلق و خوی متمرکز میشویم . هنگامی که من در مورد خلق و خوی صحبت میکنم ، I’m در مورد آن از دیدگاه گروه مری Rothbart’s صحبت میکند ، که به این اقدامات به عنوان ثبت تفاوتهای فردی و واکنشپذیری هیجانی و تواناییهای تنظیم عاطفی در حوزههای احساسی مثبت و منفی فکر میکند . و به چند دلیل تمرکز میکنم که بر روی معیارهای خلق و خوی ، زمانی که به ناهمگونی احساسی نگاه میکنم تمرکز میکنم . یکی از مواردی که من فقط در اینجا برجسته میکنم این است که ما برخی از معیارهای بسیار معتبر خلق و خوی را داریم که میتواند تنها با گزارش والدین به کار رود . بنابراین اگر ما چیزهایی را بیابیم که با استفاده از این رویکرد آموزنده باشند ، این گزارش والدین آسان است که به روش بالینی ترجمه شود .
دکتر سارا Karalunas : ۱۳ : ۰۰.۸۵۶ برای اولین مطالعه که در مورد آن صحبت میکند ، سوال ما این بود که آیا تفاوتهایی بین کودکان با ADHD در واکنش احساسی و تنظیم مقررات وجود دارد ، و اگر وجود داشته باشد ، چه چیزی میتواند به ما بگوید که ما میدانیم که ADHD دارد ؟ برای پاسخ به این سوال ، ما از نمونه longitudinal ADHD Oregon استفاده میکنیم که شامل ۳۶۸ کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی است . این کودکان همگی به مطالعه بین سنین ۷ و ۱۲ سالگی وارد شدند و سپس سالانه مورد ارزیابی قرار گرفتند . این مطالعه در حال انجام است ، بنابراین دادههای مربوط به امروز از سه سال اول این مطالعه میآیند اما ما در طول زمان به دیدن این کودکان ادامه میدهیم . برای پاسخ به سوال ما در مورد ناهماهنگی احساسی ، ما از معیارهای خلق و خوی خود به عنوان ویژگیهای ورودی در یک آنالیز تشخیص جامعه استفاده میکنیم . تشخیص جامعه واقعا ً تنها یک الگوریتم خوشهبندی اکتشافی میباشد . بنابراین براساس ویژگیهایی که شما در این مورد به کار گرفتید ، در این مورد ، مسائل مربوط به واکنش احساسی و مقررات ، تشخیص جامعه به ما خواهد گفت که آیا گروههایی از کودکان وجود دارند ، زیر گروه within ADHD که ویژگیهای عاطفی مشترک ویژهای دارند .
منبع سایت