سخنگو ۴ : عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند ، به تاثیر اشکال مختلف انطباق بر روی اثربخشی نگاه میکنند ، به طوری که وقتی شما آموزش میبینید ، میتوانید به مردم بگویید که چه چیزی را باید حفظ کرد و در صورت نیاز میتواند کمی تغییر کند . و همچنین استراتژیهای بهبود اجرای و پایداری بلند مدت مداخله برای در نظر گرفتن در ابتدا مهم هستند . بنابراین حتی وقتی که شما تحقیق میکنید - - مثلا ً اگر کارکنان بیشتری را در یک کلینیک استخدام میکنید تا تحقیقات تان انجام شود ، آیا زمانی زنده خواهد ماند که بودجه تمام شود ؟ یا بهتر است کارکنان فعلی را آموزش دهید و یک مدل برای backfill داشته باشید اگر به سرعت پرسنل جدید آموزشدیده وجود داشته باشد ؟ این ممکن است در واقع به تلاشها برای گسترش مداخله کمک کرده و آن را به تنظیمات مراقبت روتین تبدیل کند . از آنجا که اگر به یک مداخله تکیه کنید که هزینه مطالعه را پرداخت میکند ، شواهد بسیاری وجود دارد که در نهایت ، حتی در آن کلینیک ، بعد از پایان مطالعه ، باقی میماند . پس با آن ، I’m قصد دارد آن را به تیم تبدیل کند ، و ما میتوانیم این سه حرف را با هم ادغام کنیم و ، فکر میکنم ، بحثهایی در این زمینه داشته باشیم .
سخنگوی شماره ۱ : بسیار متشکرم ، شانون . ما واقعا ً تحتتاثیر کار قرار گرفتهایم که به آمادهسازی این نوع موضوعات و گفتگوها رفته ، و حالا شانس شما برای پرسیدن سوالاتی در مورد یک سخنرانی خاص یا شاید مهمتر از همه ، در مورد این نوع موضوعات و موقعیتهای برش عرضی است . ما چند سوال داریم که قبل از زمان ارسال شدهاند . ما میخواهیم با برخی از آنها شروع کنیم ، و سپس چند سوال داریم که در حال بالا آمدن هستند و همچنان که با هم میرویم ادامه پیدا میکند . در مقدمه به این موضوع ، میخواهم چند چیز را تاکید کنم . اول از همه ، مجریان لزوما ً نماینده NIMH نیستند . با این حال ، ما از همکاری نزدیک با NIMH سپاسگزاریم . همچنین ، اگر شما سوالاتی در مورد بودجه RDoC و RDoC دارید ، چه ایده تان ، پروژه شما سرمایهگذاری میشود و یا میتواند توسط NIMH تامین شود و اینکه چگونه با RDoC ارتباط برقرار میکند ، we’d شما را تشویق میکند که مستقیما ً با آن سوالات مصاحبه کنید ، و آنها خوشحال میشوند که از آنها استفاده کنند . اولین سوالی که من میخواهم با آن شروع کنم این است که جلوتر از زمان شروع شد، و این در مورد مفاهیم آموزشی است . مفاهیم آموزش در همه سطوح چیست ؟ بنابراین این شامل پزشکانی که در حال حاضر مشغول تمرین و همچنین دانشجویان کارشناسیارشد ، کارآموزان ، و postdoc هستند ، میباشد . شانون ، از زمانی که صفحه را دریافت کردهاید شگفتزده خواهید شد اگر میخواهید شروع کنید و این سوال را مطرح کنید .
سخنگو ۴ : من فکر میکنم که that’s - - و آموزش ، وقتی تلاش میکنید هر سه این چیزها را از بین ببرید ، یک چالش است . اما زمانی که در یک برنامه فارغ التحصیلان کار میکنید ، افراد این فرصت را دارند که هر دو منطق و علم را پشت روشی که این مداخلات توسعه مییابند ، شروع کنند ، اما سپس یاد بگیرند که چگونه آنها را implementable کنند . بنابراین من فکر میکنم که شامل آموزش که حداقل به مردم اطلاع میدهد کمی در مورد همه این چیزها اهمیت دارد . اما با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که این مداخلات را تحویل میدهند در آن سطح دکترا نیستند ، در مورد آموزش ، برنامههای master’s و برنامههای اجتماعی ، فکر میکنم ، همچنین مهم است . بنابراین راههایی برای افزایش تبادل intradisciplinary پیدا کرده و برخی از این ایدهها را در برنامههای سطح master’s که فکر میکنم دارای اهمیت باشد ، به دست آورید .
سخنگوی شماره ۱ : ممنون . Stew ، آیا شما هیچ نظری راجع به این موضوع دارید ؟ آموزش و این که چگونه مکانیزمها میتواند آموزش داده شود یا حداقل در تمام سطوح درک شود ؟
سخنگوی ۲ : بله ، بله . من فکر میکنم کاملا ً صحیح است که با آنچه که شانون گفته بود موافق باشم . اما it’s فقط برای برنامههای دکترا نیست . من فکر میکنم برای برنامههای پزشکی در مدارس پزشکی ، و شاید برنامههای رزیدنتی مناسبتر باشد تا در معرض درک مکانیزمهای اساسی و چگونگی ترجمه آن به مداخلات و سپس در نهایت اجرای اجرا قرار گیرد .
منبع سایت