اولویت Authorship به این موضوع اشاره دارد که آیا آنها اولین مولف یا در جایی در وسط هستند . شما میخواهید این دادهها را در روایت برنامه خلاصه کنید ، از جمله برای مثال ، تعداد میانگین نشریات ، اینکه چه تعداد افراد به عنوان نویسنده اول منتشر میشوند ، اینکه چه تعداد افراد آموزش را بدون انتشار اولین مولف که ناشی از تجربه تحقیق آنها است ، به پایان رساندند . It’s به طور کلی برای بحث در مورد مواردی که یک کارآموز آموزش کامل را بدون هیچ انتشارات به پایان میرساند ، عاقلانه فکر میکند ، زیرا چنین شرایطی ممکن است نیاز به کارآموز قویتر و نظارت مربی را در آینده نشان دهد . تنها حاوی مطالبی است که نتیجه دوره آموزش در آزمایشگاه علمی faculty ، یا ارتباط با برنامه آموزشی فعلی هستند . فهرست انتشارات را که حاصل کار انجامشده قبل از ورود فرد به برنامه آموزشی است انجام ندهید ، یا این که از تحقیقی که بعد از اتمام برنامه شروع شد ، حاصل شد . حالا همکار من کریس Sarampote ، یک افسر آموزش مجدد در بخش ما از تحقیقات Translational ، شما را از بخش بعدی webinar ما خواهد برد .
متشکرم نانسی . ما در حال حاضر در قسمت مرکزی برنامه T۳۲ آموزش پیشنهادی قرار گرفتهایم . بخش آموزش پیشنهادی باید اهداف و منطق برنامه را خلاصه کرده و باید فرصت ویژهای را که ارایه میشود را شرح دهد . برنامه پیشنهادی شما از برنامههای T۳۲ موجود در موسسه خود متفاوت است ؟ به عنوان مثال ، آیا این برنامه یک کانون تحقیقاتی منحصر به فردی دارد ، یا کارآموزان را در سطح متفاوتی نسبت به برنامههای موجود درگیر میکند ؟ زمانی را به روشنی تعریف کنید که اجزای برنامه را مشخص کنید . برای مثال ، didactics ، سمینارها ، و کارگاههای آموزشی. دقت کنید که هر گونه اجزا ابتکاری را مشخص کنید . روشن کنید که آیا همه مولفهها مورد نیاز هستند یا برخی دیگر اختیاری هستند . فرآیندی را توصیف کنید که در آن هر کارآموز تجربه آموزشی سفارشی را براساس تجربیات قبلی ، اهداف و مسیر شغلی خود پرورش میدهد . برای مثال ، برنامه پس از doc شامل the و mds ها، آنها دریافتند که trainees MD از didactics بیشتر بهره میبرند . توسعه حرفهای و حرفهای برای T۳۲ قوی ضروری هستند ، و برنامه شما باید مشخص کند که چگونه این فعالیتها در برنامه گنجانده خواهند شد . این باید شامل طرحهایی برای حمایت از توسعه مهارتهای خاص مانند ارتباط شفاهی و نوشتاری ، رهبری ، مدیریت آزمایشگاه و تفکر انتقادی باشد . همچنین فعالیتهای توسعه شغلی ، مانند کارگاهها ، بحثها و برنامههای توسعه فردی برای هدایت و تسهیل انتقال کارآموزان به مرحله بعدی مسیر شغلی انتخابی خود برنامهریزی میکنند .
انسجام برنامه عنصری است که منتقدان هم آن را بررسی میکنند . آنها به دنبال مدرک در اینجا هستند که T۳۲ بیش از یک جریان مالی است ، زیرا کارآموزان میتوانند در آزمایشگاههای انفرادی کار کنند . شما باید فعالیتهایی را توصیف کنید که انسجام گروه را ترویج میکنند ، مانند بحثهای گروهی منظم ، ” ملاقات در پیشرفت ” برای کارآموزان با هیاتعلمی ، و یا فرصتها برای تمرین و گفتگوهای شغلی . تحقیقات به طور فزایندهای از رویکردهای کمی استفاده میکنند . NIMH T۳۲ را تشویق میکند تا آموزشهای کمی مورد نیاز برای کارآموزان خود را فراهم کنند، تا تحقیقات پزشکی در حوزه تحقیقات پزشکی در حوزه برنامه پیشنهادی را دنبال کنند . علاوه بر این ، NIMH برنامههای T۳۲ را تشویق میکند تا توضیح دهد که چگونه ملاحظات مربوط به دقت دادهها به طور مناسب در برنامه آموزشی کلی ادغام میشوند . بخش بعدی برنامه آموزشی ارزیابی برنامه آموزشی است . این بخش برنامه شما برای ارزیابی کیفیت و اثربخشی برنامه T۳۲ پیشنهادی را توصیف میکند ، از جمله معیارهایی که ما برای تعیین اینکه آیا برنامه آموزشی شما هدف اعلامشده را برآورده میکند ، و اینکه چطور بازخورد از کارآموزان فعلی و سابق را برای کمک به شناسایی نقاط ضعف و شناسایی فرصتها برای بهبود برنامه به دست میآورید ، توصیف میکند . یک کمیته مشورتی خارجی نیز میتواند بازخورد مفیدی در اینجا فراهم کند .
منبع سایت