به همان اندازه مهم بحث درباره نحوه استفاده از نتایج ارزیابی برای اصلاح یا بهبود جنبههای برنامه است . لطفا ً توجه داشته باشید، اگر درخواست تجدید نظر را ارسال میکنید ، پس مهم است که نتایج ارزیابی برنامه را مورد بحث قرار دهید و نشان دهید که آیا و چگونه این برنامه در نتیجه تغییر کردهاست .
اکنون ، let’s کمی در مورد بخش کارآموز برنامه آموزشی برنامه آموزشی صحبت میکند . تعدادی از ملاحظات مهم در ساخت این بخش وجود دارد . در اینجا ، اندازه و توزیع مخزن متقاضی بالقوه را ثبت کنید . اندازه و اندازه موسسه آموزش واجد شرایط ، معیارهای مهم هستند برای تاکید بر اینکه یک گروه با کیفیت بالا رقابتی از کارآموزان بالقوه یک اندازه کافی برای پشتیبانی از برنامه وجود دارد . اطلاعات مربوط به توانایی کارآموزان فعلی و / یا بالقوه و سایر افراد درگیر در این برنامه میتواند شامل عملکرد تحصیلی ، تجربه تحقیق قبلی ، انتشارات ، ملاحظات برنامه ، و ارائه کنفرانس باشد . این بخش باید دادههای ارایهشده در جدول ۶ A و / یا ۶ B را منعکس کند . این برنامه همچنین باید نحوه استخدام و انتخاب کاندیداها را توضیح دهد . استراتژیهایی را که برای جذب و حفظ کارآموزان بسیار واجد شرایط استفاده خواهند شد ، مورد بحث قرار دهید ، و سپس فرآیند و معیارهایی را که توسط آنها کاندیداها برای برنامه انتخاب خواهند شد ، تشریح کنید . چه کسی در فرآیند انتخاب دخیل خواهد بود ؟ کدام معیار برای انتخاب کارآموزان مورد استفاده قرار خواهد گرفت ؟ و چه عواملی در تعیین اینکه آیا it’s به عنوان کارآموز منصوب شدهاست یا خیر ، در نظر گرفته میشوند ؟
بنابراین دادهها در جدول شش پنج سال متوالی از اطلاعات مربوط به ورودی متقاضیان و مشخصات آنها ، از جمله تعداد کلی کارآموزان بالقوه ، منابع آنها ، اعتبار آنها ، و صلاحیت آنها برای حمایت و ثبتنام را فراهم میکند . این اطلاعات سپس در عرض پنج سال به طور خلاصه ارائه میشوند . این دادهها در جدول ۶ باید در بحث ، استخر داوطلب ، و روند کارمند یابی و انتخاب مورد استفاده قرار گیرند . به طور خاص ، بخشی از دادهها به reviewers اجازه میدهد تا توانایی بخشهای شرکتکننده برای استخدام کارآموزان در اعماق استخر متقاضی را ارزیابی کنند . این دادهها در ارزیابی فعالیت کامل فرآیند پذیرش ، رقابت برنامه آموزشی و تعداد مناسب موقعیتهای آموزشی که باید اعطا شود ، مفید هستند . در این اسلاید ، ما بخش دو را میبینیم . دادههای ارایهشده در بخش دو به داوران اجازه میدهد تا ویژگیهای استخر متقاضی ، از جمله تعداد کلی کارآموزان بالقوه ، اعتبار آنها ، و صلاحیت آنها برای حمایت ، و گرایشها را ارزیابی کنند . لطفا ً توجه داشته باشید که اطلاعات درخواستی برای پزشکانی که پیش از این کار وجود دارند ، وجود ندارد .
بخش بعدی ، بخشی از محیط سازمانی و تعهد به آموزش است . این برنامه باید امکانات و منابعی را که در برنامه T۳۲ پیشنهادی مورد استفاده قرار میگیرند ، توصیف کند و در مورد چگونگی حمایت از محیط علمی و مشارکت در این برنامه بحث و تبادل نظر کند . It’s مناسب برای گنجاندن اطلاعات در این بخش در مورد در دسترس بودن یک دفتر دکترا ، یا سایر دفاتری که فعالیتهای مربوط به کارآموزان را ارایه میدهند . متقاضیان باید نشان دهند که چگونه سازمان متقاضی از برنامه پشتیبانی میکند ، از نظر مالی یا در غیر این صورت . تعهدات سازمانی میتواند شامل مکملها ، زمان حفاظتی برای آموزش ، پشتیبانی از فعالیتهای دانشجویی ، فضا ، امکانات و تجهیزات برای برنامه ، پشتیبانی از کارآموزان دیگر در برنامه ، یا هر روش خلاقانه دیگری برای بهبود محیط برای ایجاد و رشد برنامه آموزشی تحقیق باشد . یک نامه امضا شده باید در برنامه از رهبران سازمانی مناسب گنجانده شود و تعهد institution’s به برنامه T۳۲ را شرح دهد .
منبع سایت