بخش نهایی برنامه برنامه ، صلاحیت کارآموز ، و سوابق پذیرش و completions است . برنامههای جدید ، کارآموزان را توصیف خواهند کرد که صلاحیت ملاقات با the پیشنهادی را دارند . برنامههای نوسازی ، کشش واقعی کارآموزان را توصیف خواهند کرد . این بخش فرصتی را برای تاکید بر توانایی این برنامه برای استخدام و حفظ کارآموزان کالیبر بالا و ارایه اطلاعات بر روی کارآموزان ارایه میدهد . نکاتی که باید در این مورد بحث و گفتگو کنیم میتواند شامل افرادی باشد که در بخش شش مورد بحث و بررسی قرار گرفتهاند. برنامههای نوسازی نیز باید شامل جدول ۷ باشد، که اطلاعات مربوط به قرارها را برای هر سال بودجه دوره پروژه فعلی فراهم میکند . این اطلاعات به داوران اجازه میدهد تا چگونگی استفاده از موقعیتهای آموزش دادهشده را ارزیابی کنند .
در نهایت ، نتایج برای اجازه دادن به داوران برای ارزیابی اینکه آیا کارآموزان در تکمیل این برنامه موفق هستند ، با اعتبار برای دنبال کردن مشاغل پژوهشی مستقل ، توصیف میشوند . دادهها از جدول هشت باید در این بخش بصورت خلاصه ارایه شوند ، همچنین معیارهای مربوط به بهرهوری کارآموز مانند انتشارات و جوایز . در تجربه ما ، منتقدان متوجه نتایج برون هشته آزمایش خواهند شد . به عنوان مثال ، پزشکانی که don’t را تکمیل یا بیش از حد انتظار میکشند تا PhD. It’s را تکمیل کنند، به طور بالقوه با توصیف این که چگونه ساختار نظارتی برای رسیدگی به outliers بالقوه اولیه اصلاح شدهاست ، بهتر عمل میکنند . در اینجا ، اجزای جدول هشت اطلاعاتی در مورد کاربرد و نتایج موقعیتهای آموزشی ارایه میدهند . شما میتوانید ببینید که این جدول شامل درجه ترمینال و سال ، موقعیت اولیه و فعلی و بودجه تحقیقاتی بعدی است . توجه داشته باشید که موقعیتهای فهرستشده در جدول ۸ باید به عنوان بخش عمده تحقیقات ، تحقیقات مرتبط ، آموزش بیشتر ، و یا موارد دیگر طبقهبندی شوند . این جداول شامل ۱۵ سال از دادهها و تعداد سالهایی است که وابسته به طول برنامه T۳۲ هستند . متقاضیان و reviewers باید به خاطر داشته باشند که برنامههای طولانیمدت تا ۱۵ سال سابقه آموزشی و نتایج گزارش در این بخش خواهند داشت . در حالی که برنامههای کوچکتر در اولین تجدید آنها ممکن است به اندازه چهار سال از دادهها باشد ، و انتظارات برای کیفیت نتایج باید منعکسکننده چارچوب زمانی گزارششده باشد . مثلا ً در اینجا جدول نمونه ۸ A را نشان میدهیم ، که برای پیامدهای پیش از دکترا است . جدول موازی برای درمان در جدول ۸ c قرار دارد .
بنابراین ، بخش دوم برای افرادی است که به وضوح با این کمک آموزشی مرتبط هستند . این ها کسانی هستند که توسط این T۳۲ پشتیبانی نشدهاند ، اما برای کسانی که از آنها پشتیبانی میکنند ، تجربهای یکسان دارند . It’s تنها برای برنامههای نوسازی و تجدید نظر قابلاجرا هستند . اطلاعات ارایهشده در قسمت یکی از جدول هشت به همین ترتیب است . این امر باید در موارد قبل از پزشکی و پس از کار در نظر گرفته شود ، همان طور که قابلاجرا میباشد. در اینجا مثالهایی برای پیش از این ارائه شدهاست . بخش سوم فقط باید برای برنامههای کاربردی جدید گنجانده شود ، و برای نوسازی یا برنامههای تجدید نظر خواستار توسعه پشتیبانی باشد. به عنوان مثال اضافه کردن یک مولفه پیش از دکترا یا دکترا جدید به یک T۳۲ موجود . برای تمام دانشجویانی که از برنامه پیشنهادی در پنج سال گذشته فارغالتحصیل میشوند ، اطلاعات خواستهشده را در اختیار دانش آموزان قرار دهید . بخش چهارم فقط برای نوسازی یا تجدید نظر برای برنامههای پیش از دکترا بکار میرود . در بخش چهار ، شما دو رقم را گزارش میکنید . اول ، درصد کارآموزان وارد شده به ۱۰ سال پیش و دریافت حمایت از این کمک آموزشی در برخی از نقاط در طول دبیرستان که مدرک دکترا یا مدرک دکترای تحقیقاتی معادل دریافت کردند . و دوم ، میانگین زمان برای تمام کارآموزان منصوبشده به این کمک آموزشی ، به پایان رساندن PhDs در ۱۰ سال گذشته . لطفا ً به خاطر داشته باشید، دادههای جدول باید در بخشهای روایی این برنامه به صورت مناسب خلاصه شوند . اکنون ، من چیزها را به همکارم ، دکتر لورن هیل ، یک افسر آموزش در بخش خدمات و مداخله مداخله ، که شما را از بخش نهایی of میبرد ، تغییر میدهم .
منبع سایت