آخرین نظر من . نظر من این است که من فکر میکنم این نوع سوال , نوع چیزی است که میخواهید با مناسبترین افسر آموزش , قبل از ارائه درخواست , بحث کنید . از آنجا که تمام پاسخهای ما نسبتا ً عمومی بودهاند , و این همان سوالی است که من شخصا ً فکر میکنم با نگاه کردن به ویژگیهای برنامه پیشنهادی بهتر است . باشه . ما چند سوال دیگر درباره جداول داده داشتیم . تعجبآور نیست . بنابراین جدول داده یکی دو سوال دارد . یکی از آنها این است که آیا واقعا ً لازم است که سرشماری پست را شامل شود که آیا شما تنها از پشتیبانی آموزش قبل از دوره دکتری هستید ? دستورالعمل میز روشن است که این اطلاعات مورد انتظار است . این گزارش میگوید : ” صرفنظر از این که آیا این برنامه پیش از دوره دکترا و یا پس از دوره دکترا است , هر دو شامل میشود. و من معتقدم که تفکر درباره آن این است که docs به محیط آموزش در یک موسسه کمک میکند , و داشتن این اطلاعات برای منتقدان مفید است .
سوال دیگر مربوط به جدول ۱ این است که ” تعریف یک دپارتمان یا برنامه درون دپارتمانی چیست ? و این سوال بسیار رایج است . آیا باید شامل تمام بخشها از جایی باشد که اعضای هیاتعلمی در آن مستقر هستند , یا باید به بخشهایی که کارآموزان از آنها استخدام میشوند , محدود شود ? پس اگر کسی این طور - - چند مورد هست که من میگویم , با توجه به این . اول , هر عضو هیاتعلمی باید تنها با یک دپارتمان یا برنامه در نظر گرفته شود . یک فرد را بیش از یکبار فهرست نکنید , اگر چند دپارتمان لیست شدهاند . قطعا , روشن بودن در مورد - - باشه , اجازه بده اینجا برگردم . اگر برنامه شما کارآموزان را برای یک برنامه خاص استخدام میکند , و اگر این برنامه یک برنامه بین دپارتمانی باشد , این برنامه از چندین بخش خواهد آمد . اما آنها اعضای هیاتعلمی هستند که در این برنامه درون دپارتمانی شرکت میکنند , بنابراین یک رشته اطلاعات برای برنامه درون دپارتمانی وجود خواهد داشت . و احتمالا ً این برنامه به طور خاص در حال استخدام است . در برخی موارد , برای مثال , برای برنامههای تحصیلات تکمیلی , ممکن است پذیرش تحصیلات تکمیلی وجود داشته باشد . اما این برنامه به طور کلی از طریق برنامه تحصیلات تکمیلی پدر و مادر حمایت نمیکند . پس این در اینجا قابلاجرا نیست . این جایی است که من فکر میکنم دقیقا ً در مورد شرایط خاص شما برای یک افسر آموزشی بهترین استراتژی است . اغلب پاسخ دادن به این پرسشها به طور خاص آسانتر است .
پس بگذار ببینم . باشه . پس سوال جالبی است . بنابراین یک سوال مطرح میشود که آموزش چگونه باید برای کسانی که تحت حمایت هستند , متفاوت باشد , از آنهایی که برای مثال , برنامه تحصیلات تکمیلی چه کسانی هستند ? و این چیزی است که - قطعا , من میگویم که در تجربه من - پانلهای بررسی ما کمی با این پرسش کلنجار رفتهاند . و قطعا , من میگویم که در میان منتقدان یک تنوع عقاید وجود دارد که چگونه باید باشد . پس اجازه دهید چند مثال از روشهایی را به شما بدهم که در آنها برنامههای کاربردی را مشاهده کردهام . به طور کلی , هر ساختارشکنی یک تمرکز علمی یا یک موضوع دارد . و به طور کلی , این موضوع منجر به برنامه آموزشی برای فعالیتهایی میشود که واقعا ً محور آن هستند . بنابراین برای مثال , ممکن است یک دوره سمینار مورد نیاز وجود داشته باشد که موضوع علمی را داشته باشد , و تمام افراد جامعه مورد نیاز برای این درس لازم است . اما این درس برای افراد دیگر موسسه در دسترس است . و در نتیجه محیط آموزشی بزرگتر را تقویت میکند .
منبع سایت