دو بخش بعدی برنامه آموزشی برنامه آموزشی برای همه برنامهها مورد نیاز نیستند . اگر یک برنامه چند PI را پیشنهاد کنید ، برنامه رهبری چندگانه باید شامل توضیح منطقی این مساله باشد که چند PDPIs چگونه به این برنامه سود خواهند رساند. گزارش پیشرفت برای برنامههای نوسازی T۳۲ برای توصیف دستاوردهای برنامه آموزشی تا به امروز مورد نیاز است . فراهم کردن زمینه برای the مهم است . به آنها یادآوری کنید که تا چه مدت برنامه T۳۲ وجود داشتهاست ، چرا که معمولا ً تفاوتهای بسیاری بین تجدید اولیه و تجدید نظر سوم وجود دارد . دستورالعملهای مفصل برای این بخشها را میتوان در راهنمای کاربرد SF۴۲۴ R & D یافت. دیگر وابستگیها در برنامه برنامه آموزشی، شامل طرحهای بیو - sketches برای اعضای هیاتعلمی، هر نوع پشتیبانی، و تمام جدولهای داده مورد نیاز است. نامههای پشتیبانی نوعاً توسط مقامات رسمی نوشته میشوند. به عنوان مثال، روسای دانشکده یا دپارتمان. این نامهها پشتیبانی مالی یا به نوعی از برنامه T۳۲ که توسط موسسه وعده داده میشود را توصیف میکنند. پشتیبانی از برنامه آموزشی دیگر، ضمیمه باید به صورت مناسب در نظر گرفته شود. برای مثال، [a].
سیاست ضمیمه فعلی انواع موادی را محدود میکند که مجاز هستند ؛ یکی ، رضایت آگاهانه یا فرم موافقت ؛ دو ، بررسی خالی ، پرسشنامه و ابزار جمعآوری داده ؛ یا سه ، موارد خاص . The T۳۲ یا اعلان فرصت سرمایهگذاری ، هیچ مادهای را که در ضمیمه قرار داشته باشد را مشخص نمیکند . هر درخواست ارسالشده بدون بازبینی حذف خواهد شد اگر ماده ضمیمه شامل شود . بودجه T۳۲ باید با استفاده از قالب بودجه ۳۹۸ PHS آماده شود . یک بودجه جداگانه باید برای هر دوره بودجه درخواستشده ، به طور کلی برای هر سال پشتیبانی درخواست شود . این بودجه میتواند شامل کمکهزینهها ، شهریه ، شهریه ، سفر آموزشی ، هزینههای مربوط به آموزش ، و هزینههای غیر مستقیم با نرخ ۸ درصد باشد . توجیه بودجه جز ضروری است که اطلاعات اضافی برای حمایت از درخواستهای بودجه فراهم میکند . تعداد سهمیههای آموزشی درخواستشده باید توجیه شود . اطلاعات مربوط به جدول ۶ میتواند برای کمک در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد . اگر یک برنامه آموزشی پس از دکترا مورد نیاز باشد ، سطح کمکهزینه درخواست باید موجه باشد . Justifications برای شهریه پس از دکترا و وجوه سفر نیز باید در نظر گرفته شود .
در اینجا ما برخی از اسناد و پیوندهای مهم را در نظر میگیریم که در آن شما میتوانید به آنها در وب برای اطلاعات خود دسترسی داشته باشید . ما شما را تشویق میکنیم که با مناسبترین افسر آموزش NIMH ، به منظور دستیابی به بازخورد در یک برنامه کاربردی پیشنهاد شده ، پیگیری و پیگیری کنید . یا یک درخواست جدید یا درخواست تجدید نظر. و در اینجا ما اطلاعاتی را که ممکن است با درخواست شما برای یکی از ما در نظر بگیریم را در اینجا ذکر میکنیم . ما مشتاقانه منتظر شروع گفتگو با شما درباره برنامه پیشنهادی خود هستیم . بنابراین ما در حال وارد شدن به سوال و فاز answer webinar هستیم . با این نکته آخر ، ما امیدواریم که to webinar را پست کرده و در هفتههای آتی به سایت ما slides . و با آن ، من آن را برای سوال باز خواهم کرد .
با شه . پس این نانسی است و ما چند سوال از بینندگان دریافت کردیم . و من هر کس دیگری را که در بین حضار است تشویق میکنم تا به ما سوالاتی را ارسال کند . سوالی که ما دریافت کردیم این است که ” آیا امتیازات GPAs و gre از کارآموزان بالقوه در نظر گرفته میشود ؟ ” و پاسخ به این سوال این است که NIH دیگر نیازی به اطلاعات gre یا نمرات MCAT برای کارآموزان ندارد . ما تنها از میانگین سنی برای داوطلبان قبل از دوره دکترا در جدول دادههای مرتبط درخواست میکنیم . بنابراین این اطلاعات مورد نیاز نیست ، نه مورد نیاز است و نه مورد نیاز است . و در بخشی دیگر ، این اطلاعات دیگر مورد نیاز نیست ، زیرا شواهد موجود حاکی از آن هستند که نمرات gre پیشبینیکننده خوبی برای نتیجه آموزش نیستند .
منبع سایت